יום שלישי, 5 בפברואר 2008

מבחן החברות

ובכן, עזבנו את גיבורינו בפעם האחרונה כאשר הסמוראים לשבט הקריין הוכנסו למתקן כליאה, הסמוראים לשבט האריה והענפה שלכו שני מכתבים שבחלקם עלומים וקיבלו תשובה עלומה חלקית כמו כן (אשמח אם השחקנים יוכלו לפרט בעצמם את המכתבים והתשובות).
בכל מקרה על הדמות של אסף נפקד לחזור לשבט האריה מידית (וכנראה למות) ועל הדמות של גדעון נפקד להמשיך ללוות את דמותו של אסף עד שהוא רואה סימן לחוסר כבוד.

החבורה מתפצלת כאשר הדמות של מאיומי, הדמות של אסף ושל גדעון נפגשים בקבוצת בנדיטים חסרי כבוד בדרכם לשבט האריה- קרב בו הישיבה הדוממת של מאיומי על סוסו עזרה יותר מכל הנפת חרב שרק יכל להציע והבנדיטים השורדים בורחים עם הזנב בין הרגליים.
עם זאת הדמות של עמית ושל נורית נעה עם זאת ניסו למצוא שריד כול שהוא של תומאה מאדמות הצל בסמוראי שערף את ראש הסמוראי משבט האריה אך ללא הצלחה. שני הדמויות שלכו מכתב פרידה לדמותו של אסף ולאחר פנו לעבר הים, לעבר המטרות הגדולות של הדמויות שלהם אך באמצע הדרך מחליטים להסב לאחור ולמצוא מחדש את דמותו של אסף ולעזור לו.

כל החבורה נפגשת מחדש בעיר של שבט העקרב בו דמותו של אסף מתחבתת אם לבגוד באמונו וחוקי הבושידו של ידידו משבט האריה (דמותו של גדעון) ובמקביל הדמות של נורית חושבת כיצד תוכל ללכת לעיר של שבט האריה ושם לחתוף (בהסכמה) את בני משפחתו של אסף.

לבסוף החבורה מתפצלת פעם נוספת (הדמות של גדעון ואסף יוצאים באיחור לעבר העיר בעוד הדמות של נורית\ עמית\ שלי יוצאות באותו ערב כדי להשיגן).

שני ציטטים יפים שאני רוצה להזכיר הם :
''גבולות רבים בעולם מקורם באשליה, אשליה שהיא המקור לרוב הסבל שבעולם'' מאיומי
''אך אם נפנה חזרה לאחור, יתכן ולא נמצא שוב את הים'' נאגוואשי

אין תגובות: